Zehraaytar2507 Kızlar bişey soracam size benim bebeğim 3 hafta erken doğdu programa göre ilerlemiyoruz 8 aylık yeni olacak yeni desteksiz oturmaya başladı ama hiç emekleme çabası yok ne yapmakıyım emekleyebilmesi için
Bmaidil12 Zehraaytar2507 benim kızımda 10 aylıkken desteksiz oturdu. Simdi 14 aylık koltuk kenarlarında tutunarak yürüyo yavaş yavaş ellerini bıraktıgıda oluyor
Ftttmm Zehraaytar2507 benim kızım da 4 ay 9 günlük doktor kucağında destekli oturtabilirsin dedi. Bana da erken gibi geldi kızım hareketsiz ni bebek ayaklarını bile hareket ettirmiyor 😊 o yüzden sanırım kaslarını desteklemen lazım bu şekilde oturtarak dedi.
Delimineaaa Zehraaytar2507 Yok canım normal benim oğlum da tam anlamıyla 7 -8 arası desteksiz oturdu şimdi 14 aylık daha yürümedi benim oğlum da erken doğum ❤️
Sinem61 Zehraaytar2507 hiç geç değil bence gayet normal. Ayrıca her bebek emeklemez . Ama illa emeklesin istiyorsaniz yüz üstü dururken onun eglenecegi oyunlar oynatın.
Zehraaytar2507 Yani geç değil demi çok kafamı karıştırıyorlarda o yüzden herkes farklı bişey söylüyor şimdiye sürünmesi gerekiyor gibi bir de karın üstünde durmayı da çok sevmiyor ne yapmam gerekiyor siz ne yaptınız karın üstünde durdurduğunuzda nadıl sevdi
Ftttmm Zehraaytar2507 bi ara seviyordu ama şimdi çok sıkılıyor. Yastıkla destekliyorum önüne sevdiği oyuncakları koyuyorum. Her bebeğin gelişimi farklı zamanını beklemek gerekiyor sanırım kimbilir Bizler nasıldık belki genetiktir bazı şeyler. Ben kızımın hareketsizliğini genetiğe bağlıyorum babası gibi 😂
FaaBu Bazı bebekler emeklemeden yuruyolar çok kafanıza takmayın emeklemek bi gelişim basamağı degil çevrenize kulak asmayin
FaaBu Biz 8.5 ayligiz daha yeni emeklemeye başladı. Desteksiz de tam oturamiyor düşüyor mesela her bebeğin gelişimi farkli
Zehraaytar2507 FaaBu aynen öyle bende küçükken çok emeklememişim bi ay sadece oda oturarak emeklemişim
Zehraaytar2507 Kbrbisi28 çok teşekkür ederim ama insanlarda şöyle bi algı var her bebeğin gelişiminin farkında olduğumu kabullenemiyorlar her bebeğin her şeyi aynı anda yapmasını bekliyorlar
Kbrbisi28 Zehraaytar2507 ya dedigin gibi cogu insanda acelecilik var aslinda o yuzdennbunu yapiyorlar ben bolumunu bitirdim buna ragmen ne lincler yedim cevremden ama kizim cok sukur herseyi asama asama yapti sadece ben yapmasi icin destekci oldum israrci olmadan 1 yasinda daha yurumuyor emekliyordu herkes bana aaaa yurumuyo mu halaa bak bunun sunun cocugu bile yuruyor dediler bazen hatta verdigim besinler hakkinda bile kaf yedim ama doktorumuz her zaman tebeik etti yetistirme tarzimdan dolayi o yuzden disariyo kulaklarini kapat gormezden gel sen bebegini daha iyi taniyorsun sonuctadisaridakiler degil ❤️