nursenayaz Bende de aynı şey oldu 😂 hamilelik dönemimde kaşımın altında kış çıktı hâlâ duruyor dokununca acıyor aşırı baş ağrısı yapıyor ama bı aldırmaya gidemedim bı doktora gözük bence erteleme