Hanımlar sütüm yetersiz az geldiği için mamayla destek sağlıyorum fakat Hipp markası ilk önce bebeğimin bağırsaklarını güzel çalıştırdı kaç gündür de kabızlık yaptı. Sabahtan sabaha yapıyor günde 1 kere kakasını ama o süreçte gün içinde çok huzursuz çok ıkınıyor yapamadığı için. Ne yapmam lazım benim gibi bu durumu yaşayan var mı?