Arkadaşlar bayramdan beridir ara ara ateş geliyor calpolle düşünüyorum. Bir oluyorsa iki gün olmuyor sonra tekrar ateş. Salya çok fazla el ağızdan çıkmıyor. Gece kesintisiz uyuyan bebeğim artık bir uyandı mi asla uyumuyor bu gece bes saat çocuk uyutmaya çalıştım. Sinirlerim darma duman ailecek perisan haldeyiz. İşin kötüsü gözüken bir şey de yok çok fazla. Alt dişin orası beyaz ama başka bir şey de yok. Ne zamana kadar böyle gidecek ne yapabilirim yemin ederim bir saatlik uykuyla duruyorum.