Doruk20222 Kızlar sabah sabah canım çekti buzluya atmıştım çözülmesini bekliyor muyuz direk mi pişiriyoruz yoksa hamarat kızlar yardım
Selin1234 Doruk20222 eğer dilimli attiysaniz çözülmesini beklemeden direk atın ben öyle yapıyorum o zaman daha fazla su cikiyor
Gizmokzilla Doruk20222 dilimliyse de değilse de biraz su altında tutun bi 3 4 dk kadar hemen yumuşuyor zaten beklemenize gerek yok ben oğluma yapacağım zaman öyle yapıyorum hemen yumuşuyor. Riske atmayın 😅
[silindi] Selin1234 geçen gün öyle yaptım altını da kısıkta bıraktım. Kızımı emzireyim dedim buzlu zaten bişey olmaz diye. Döndüğümde tüm tencere yanmıştı zor kazıdım 😮💨 buzlu olunca yapışma riski var galiba dikkatli olmak gerekiyor