Aysegul___ Dün yeni 8.ayına girdi oğlum. Bu sabah ben cam bardakta su içiyordum o da istedi geldi yanıma İçirdim Bi baktık tık tık sesler geliyor. Önce yüzüğün sandım ama sonra tekrar denedim dişiymiş. 😊♥️ Darısı bekleyenlere…
Aburcu Aysegul___ benimde bugün 8 aylık oldu ins çıkar dişi gelen giden yok sabırsızlıkla bekliyoruz baya sıkıntı çekmeye başladı 🥴
Aysegul___ Aburcu inşallah gelir hemen benim oğlum çok huzursuzum çok ağlıyordu diş yüzünden çok acı çekti çok şükür çıktı.