Misketlimonum benim sezeryan olduğu için 2 güne yakın gelmedi zaten sütüm oyüzdwn hastanedw mama verildi biberonla kızımda bu yüzden emmedi meme reddi deniyorsa o şekilde oldu ama ben gögüs ucu apart takıp yinede emziriyorum önemli olan emzirmek o teması sağlamak o şekilde sütümü emiyor ha çıplak ha apartla fark yok ben apartla emzirdiğim için emzik tutmasını sağlamıyorum oda pek tutmuyor zaten bu şekilde bir düzen oluşturdum çok şükür