Uffsananebeslk Kızlar artık kafayı yicem 88 gündür regl olmuyorum hamile değilim test yaptım kaç kere, regl ilacı içtim yok arkadas hala olmadım napıcam ben ya doktora a gitmeye fırsatım yok
Dedimolabilir Uffsananebeslk ben de sogan kabugu kaynatip icmistim sabahina olmustum belirtiside yoktu. Normalde belirti verirdi.
Gryffindor Uffsananebeslk Daha önce duphaston içmiştim. 7 gün sonra falan müthiş bir adet olmuştum.( 90 gün geçmişti) senin kutuyu bitireli ne kadar oldu?
Uffsananebeslk Gryffindor canım ben kutusunu bitirmedim, annemde vardı ondan aldım. Kutuyu mu bitirmek gerekiyor ?
Gryffindor Uffsananebeslk Canım bu haplar hormon içeriyor doktorun düzenlemesi ile içmek lazım. Yani bir iki tane içmekle adeti getirmez ama tabi doz da önemli. Sen kafana göre içme bence hiç mi doktora gitme ihtimalin yok. Duphaston u bana çocuk tutunsun döllenmeye yardımcı olsun diye vermişti oldu ki döllenme olmadı adet olursun demişti ama doktor kendi düzenledi dozlarımı
Uffsananebeslk Dedimolabilir soğan mı denesem acaba ? Ama soğan kabuğu kaynatıp içmek hamile olmak isteyenler için diye biliyordum
Uffsananebeslk Gryffindor doktora gitmek daha iyi tabiki ama biraz zaman alabilir cocuktan dolayı gitmem zor olabilir
Dedimolabilir Uffsananebeslk hayir sogan sadece kaynatip icersen hamile kalmaya yardimci. Kabugu kanama yaptiriyor. Eskiden kadinlar dusuk yapmak icin kabuk kaynatip icermis. Sadece kirmizi kabugu