papatyam-34 Eliferva68 evet kolaylık oluyor gittiğimiz yerlere falan mama sandalyesi yerine oturak götürmek daha kolay 🤭
yamans papatyam-34 hareketli kitaplar aldım resimleri ilgi çekici güzeldi ama okuyunca hikayelerini çok beğenmedim biraz bağlamdan kopuk. Ben kendim anlatıyorum hikayeyi bebeğime 😂
Mine01 Dedimolabilir benaldim bugün kangurudan 2 tane, birisini satıyorum ihtiyacin olursa satabilirim 😊
papatyam-34 ruveydaensar valla benim bebeğim 7 aylık ben yine de aldım uygun olduğu için 😂 şuan geçiremiyor ama ilgisini çekiyor eline alıyor merak ediyor ve ilk defa aldığım oyuncağa karşı görür görmez gülücük attı 😂
Minikkizimm Dedimolabilir evet kullababilir. Benimkide 4 kilo 1 aylik pazartesi kontrolumuz var doktorada sorup uygun gorurse kullanıcam
oglumubeklerken Eliferva68 ben banyo oturağı satıyorum. 2.el uygulamaya 85 TL den koydum satışa bakmak isterseniz, ama ürünü tam da deprem günü hataya satmıştım yolda gitmeli yaparken bir tarafında ki oyuncak kırılmış maalesef 😌
Deletedmom_875 papatyam-34 Açıkçası Açıkçası lüleburgazdayim burda da 50 tlydi. Kardeşim mersinde 2 bime gitti birinde 15 tl birinde 50 tlydi 15e almış 😀 nasıl oluyor biz de anlamadık