Alparslanmoms_ 5 ay 5 günlük oğlum. 1 haftadır kabız anne sütü alıyor. Düzelmesi için ne yapabilirim?
Sevdapl Alparslanmoms_ sadece anne sütü alıyorsa, huzursuz değilse ıkınıp ıkınıp ağlamıyorsa kabız değildir. Bizimki o günler de 7 gün de bir yapıyordu. Onun düzeni buydu hiç müdahale etmedik.
doktor_bu_ne Alparslanmoms_ bizimde o aylarda azalmıştı çok, eğer ıkınma ağlama sıkılma yoksa kabız değildir merak etmeyin ☺️
Alparslanmoms_ Sevdapl Sadece anne sütü alıyor. Huzursuzluğu ıkınıp ağlaması da yok şükür. Önceden her gün yapıyordu sonra 2 günde bir yapmaya başladı. İlk defa 1 haftadır yapmıyor tedirgin oldum açıkçası.
Sevdapl Alparslanmoms_ büyüdükçe uzuyor süre. 10 gün sonra yaptığı bile oldu benimkinin. Ek gıda almaya başlayınca tekrar düzene giriyor.