NehirPerisi Kızlar doktordan geliyorim uyuz olmuşsun dedi. Acayip kasiniyorim, nasıl geçti bilmiyorum. Neler yaptınız sizler
kpl0411 NehirPerisi benimde 5 yaşındaki kızım oldu vücudu kızarık sivilcelerle dolu doktor bir süre karantina önerdi ve bi kaç ilaç yazdı inşallah sizde bizde fayda görürüz
minikoglummmmm NehirPerisi 5 ayda geçti bizimki benden eşime bulaşmış tı daha bebeğimiz yoktu ne ilaçlar kullandık sana anlatamam çare bulamadık en son bir krem buldum internetten 5 aydan sonra o bizi kurtardı .
Haticeedag NehirPerisi bizde olduk uyuz oğlumda oldu 5 ay çektik oğlum daha ağrına yakalanmıştı bize uzman doktor verdi kremi 3 gün sürüp 4 gün banyo yaptık aynı kiyafetlerle kaldık 4 günün sonunda evi temizledik baya bir kıyafetlerimizi attık geri yatak çarşaflarimiza kadar değiştirdik ama ilacın faydasını gördük bizde geçti inşallah Allah’ın izniyle sizde geçer kremi ezcane ve Trendyoldan bulabilirsiniz
ofkelisirin NehirPerisi daha yeni bı yerde okuudm yaa kekigi sirkeyle kaynatıp günde 3 kere pansuman yapmalısınız diye fikrim yok ama denemekte fayda var
Aybarssmom01 Arkadaşım olmuştu yeni doğan bebeğinede geçmişti doktorların verdiği hiçbir ilaç çözüm olmadı aktardan bir sprey almış onunla geçmişti hemen
NehirPerisi kpl0411 bana da bı ilaç yazdı etkili olur dedi. Haftada bir kutu tuk vücuduna sur bebegi emzirme dedi bakalım🤦 şimdi bebefi uyutuyordum eşimi çağırdım evi temizlicez. O kadar çok uykusuz ve yorgunum ki, bedenimi sürüklüyorum😔
Melis_aslnn NehirPerisi Allah yardımcınız olsun bizde uyuz olduk Eşimle ne kullandiysak geçmedi çok zor yaa snra kendisi geçti
YusufZeyd Hergün duş alın banyodan çıkmadan 500ml sirkeye 2 litre su ekleyip onu vücudunuza dökün boyundan aşağı heryere deysin sirke yakar biraz ama Allah’ın izniyle kesin çözüm sirke aylarca uğraştım ne kremler denedim sirkeyle kurtuldum kızım ve ben
Haticeedag Buradan ulaşabilirsiniz biz bu kremle geçirdik sirkeyi de bende duydum ama doktorlar asla tavsiye etmiyor ve çok yakıyor iz bırakıyor