Kızım da 4 aylık ve mama ile besleniyor ama inanın aynı durumları yaşıyoruz yani memeye alışmak gibi bir şey değil. İhtiyacı neyse onu istiyor bebeklerimiz, bu atak uzun süren bir atak ve uyku düzenleri uyuma şekilleri, süreleri her şey değişiyor. Bir kaç hafta sonra normale döneceğini hatta eskisinden daha düzenli olacağını söyledi doktorumuz. kolaylıklar dilerim.. 😇