Selam kızlar ne zamandır istediğim ama bi türlü başaramadığım sonrada şakkk diye olan bi anımı paylaşıcam bu yaklaşık 22 gündür de devam ediyor.Benim bebeğim 7 aylık hep doğmadan ben sallamıcam bilmem ne yapmıcam diyenlerdendim taaa ki bebeğim çok gazlı bi bebek olana kadar ve tabiki hep salladım.Sonra neyse 5.ayına kadar felan salladım sonra baktım istemiyor çocuk sallanmak yani dalamıyor emziği çıkarıyor sürekli mızmızlanıyor aldım yatağa yanıma.Oda kapkaranlık arkada da dandini dandini ninnimiz.Temas etmeyi çok seviyor benim bebeğim bana döndü suratıma dokuna dokuna hareket ede ede mayıştı bi baktım uyudu ben şokkkk.Sonra dedim ki yok ya bi seferliktir ama öbür gün akşam olsun diye de bekliyorum sjdjd Sonra yine uyku saatimiz geldi yine aynı şeyleri yaptık bi baktım 15 dk içinde uyudu ben yine şok eşimle birbirimize bakıyoruz 😂😂 Sonra böyle devam ediyor şuan çok şükür meğer ben bebeğimin bana temas etmesine izin vermemişim derdinden anlamamışım 🥲 Bu arada uyku saati rutinlerimizi de beş aylıkken değiştirdik şimdi 9da uyuyor,8de uyanıyoruz.2 uyku + 1 şekerleme yapıyoruz umarım sizde sallamayı bırakırsınız o kadar güzel bişey kiii 🐣🐣