Hastalık konusunda pek tecrübem yok ne yapmam gerek bilmiyorum 3 gündür bebeğim gün içinde tek tük balgamlı öksürüyordu özellikle sabahları başladı mı ard arda 3 4 öksürüp kesiliyordu ilerleme olmasın diye doktora götürdüm ciğerleri temiz görünüyor önlem amaçlı ilerlemesin diye hava veriyorum alt üst solunum yollarına bir şey olmasın dedi bir de antibiyotik verdi hafta sonu ilaç bulamazsın öksürük geceleri artar uyutmazsa sık sık ateşi çıkarsa verirsin dedi dün doktorun dediği şekilde havaları üç kere yaptım sabah yine yaptım ama öksürüğünde hiç azalma yok gibi aksine bana çoğalmaya başladı gibi geliyor antibiyotik kullanmam gerekir mi sizce yoksa doktoru dinlemeli miyim biliyorum doktoru dinle doktordan iyi mi bileceğiz diyebilirsiniz ama aramızda deneyimli anneler var Sağlık konusunda o yüzden görüşleri merak ediyorum 7 yaşında kardeşim onda da aynı şikayetler var başka bi doktor hava ile birlikte antibiyotik başlattı acaba yaş gereği büyük diye mi başlattı