Kizlar spiral taktırali bı ay olmadı daha Çarşamba günü kasıklarımda çok fena ağrı hissettim birden sızı giriyorduve devamli hastaneye de gidemedim dünden beride aşiri derece kanamam var.. sizce spirallim mi kaydiii yoksa adet oldum da öncesinde böyle bi ağrı mi yaptiii.. bu durumu yaşayan varmii