durukusunannesi_ edaaydinm ben Aptamil diyorum ama bebeğim bununla rahat ettiği içtiği için benek hangisini içerse o iyidir denemek lazım o yüzden 😊
edaaydinm Mlkkrm kilo aşımı nasıldı , içerik olarak organik olduğunu biliyorum çok iyi bir mama aslında
livanurvealpinannesi61 Mlkkrm hipp en az kilo aldıran mamaymış arkadaşım bebeğine kullanıyor. Bende kullandım hiç kilo aldırmadı. Mamalar bebekten bebeğe değişiyor her bebeğe her mama yaramaz.
gulcinogatlar Kime sorsanız kendi kullandığı mamayı övecektir bence çok doğru bir sonuç alamazsınız bu şekilde,her çocuk her mamayı kabul etmeyebilir veya her mama her çocuğa iyi gelmeyebilir,çocuğunuza deneyerek bulmalısınız doğrusunu😊
efeninannesi4207 edaaydinm hiç biri sadece infatrini çok güzel sonuç aldık biz çok şükür 1 kiloya yakın kilo aldı oğlum 8 aylık şuan maşallah 😊
mervetulu efeninannesi4207 merhaba ne kadar sürede bir kilo aldı. Bizde yeni similac başladık imfatrini ile aynı. Doğum kilosu kaçtı bebeğinizin?
livanurvealpinannesi61 edaaydinm hepsini kullandım sma bebelac gold aptamil hiç kilo aldırmıyor en iyi evolvia kilo aldırıyor.hipp bile kullandık 100 gr bile aldırmadı. Her mama her bebeğe yaramaz. Bebekten bebeğe değişir kilo alımı.
[silindi] edaaydinm Önce hipp ile başladım, asla doymuyor bunu çoğu kişiden duyacaksınız Sma optipro aldım, kabızlık yapınca comforta geçtim. Çok memnunum kilosunuda çok güzel aldı ve kabızlık sorunu çözüldü. Daha sonra sanki kabızlık geri başladı diye düşündüm bebelac gold deneyim dedim. Pişman oldum. Bebeğim hiç sevmedi. Sma comforttan devam ediyoruz 🌺