Acemimom1 Kızlar tecrübelerinizi paylaşır mısınız ya bebeğim çok sık uyanıyor gece anca ya memede ya ayakt sallayarak uykuya daliyor . 9 aylık. Ve ben artık ayırmam gerektiğini düşünüyorum fakat süreç korkutuyor
Gzdnr17 Acemimom1 öncelikle desteksiz uyku eğitimi vermelisiniz yoksa süreç sizi yıpratır 😕 ben bebeklerimi 3 aylıkken ayırdım aşırı rahat ettim uyku kaliteleri arttı
nazlimom_ Acemimom1 emmeyi alışkanlık haline getirdiği için her saat kalkıyodur bizde 1 yaşındayız sürekli uyanıyor gece beslenmesini keserseniz düzelir ben deniycem artık uykusuzluktan bayılcam cünkü. 6. Ayından sonra gece beslenmesini gerek görmüyor doktorlar uykuya daha cok ihtiyacları var gece beslenmesini kesnce bende odasını ayırıcam
Jldpmk34 Acemimom1 aradığım baslik 😂 ben aslında oğlumu 10qylikken ayirmistim çok da iyi gidiyordu ama sonra taşındık 14 aylıktı yeni evimize geldigimizde buraya alışamadı ya da korktu bilmiyorum park yatagini tekrar bizim odamıza kurduk aimdi bizimle yatıyor yine odasını ayırmak istiyorum ama gece çok uyanıyor uyanınca da çok ağlıyor uyku eğitimi de aldık ama uykuya geçişlerde sorun olmadığı için hiçbir işimize yaramadı çocuk gece uyandığında beni göremeyince korkuyor çığlık çığlığa ağlıyor o sesle uyanmak da benim için iyi olmuyor şu an işin kolayına kaçtım yanımda yatıyor ama en geç yaza ayirmis olmam lazım kolay yolunu bulan varsa söylesin ama önceki tecrübemdenntavsiye ne kadar erken o kadar iyi
Misu Bende burada bekleyeyim bebeğim 14 aylık sık uyanıyor odasını ayımak istiyorum ama bi yandan korkuyorum süreçten
Acemimom1 Her uyandığında beş dakika memede durup daliyor bazende sallanmak istiyor. Acaba sesten mi uyanıyor diye tereddüt ettim Baklavanida seninanonim Gzdnr17
Tgb1 nazlimom_ bızde 12 ay 20 gunluk olduk bu gece 3. Gecemız olucak gece beslenmesını kesmeye calısıyoeuz ama tabı cok zorlu gecıyor ama karrlıyım cunku artık her saat bası uyanmamtan ezıyet halıne geldı
yigitinannesig nazlimom_ merhaba benim bebeğim de 7 aylık gece saat başı uyanıyor beni istiyor 5-10 dk emiyor geri uyuyor başka bir şekilde uyumuyor nasıl gece beslenmesini kesebilirim uykularım mahvoldu 5. Aydan beri bu şekilde
nazlimom_ Tgb1 yaa nası kestibiz ilk günleri bizimki sallanarak uyuyor uyandıgında sallıcaz mecbur bide su vermeyi düşünüyorum
Haffuse Sanki ev ayiriyorsun😅 Korkmani gerketirecek bisey yok… ben de qyni cok endiselenmistim, ya gece aglar da duymazsam, kamera kapanirsa vs… Ama en kucuk mizirdamasinda bile uyaniyorum… Istersen artik gece beslenmesini kes, hem uykulari da ciddi uzar…
Tgb1 nazlimom_ vala bizde sallanarak uyuyoruz her uyandıgında o sekılde uyjuya dındurmeye çalışıyoruz ama tabı ılk gunler oldugu için zor
nazlimom_ yigitinannesig gece uykusuna geçmeden karnını iyice doyurın uyandıkça meme vermeyin nası uyutuyorsanız öyle uyutun bazıları su veriyor bende su vermeyi denicem sizinki kücükken bence kesin büyüdükçe daha zor oluyor
yigitinannesig nazlimom_ benimki emerek uyuyor diğer türlü çok zor uyuyor bir de gece bi kere mama veriyorum ama yine 1 saat sonra uyanıyor bi türlü neden uyanıyor anlayamadım uyanınca meme vermeyince de ağlamaya başlıyor başka türlü durmuyor bende yorulduğum için artık meme veriyrm geri uykuya dalıyor bi çözüm bulamadım
Mericcc Acemimom1 tam böyle bir dönemde ayırmıştım ve ohhh dedim. Gece 72929373 kez kalkıyordu artık bide böyle deneyeyim dedim uyuttum odasında missss. Gece hiç uyanmadı. 1 yaşındaydı. Dişe falan bağlı değilse uyanmalari tavsiye ederim
Melissamom Mericcc merhaba gercekten rahat etti mi aynı durumdayım bebeğim bir yasinda ve sayısız uyanıyor. Şimdi taşınma sürecim olacak odasını ayiricam direkt ama gitgel nasıl bir süreç olacak bilmiyorum. Gece beslenmesini de bu süreçte kesmek istiyorum. Sizce aynı anda yapılır mı memeyi kesmek ve oda ayırmak. Bir süre desteksiz de uyudu ama uyanmalari devam etti ben de artık yanında yatmaya ya da yanımıza almaya başladım. Uyandıginda beni görmesi bile yetiyor direkt dalıyor ama yanına gitmesem dakikalarca ağlar uykusu açılıyor. Her mizirdanmasinda gitmeyeyim belki kendi dalar diyorum ama yok.. şimdi ayirdigimda yine böyle devam etmesinden korkuyorum. İnşallah kolayca atlatırız sizin gibi
Mericcc Melissamom gece memeye devam ediyoruz bız o da eskisi gibi değil zaman zaman uyanıyor zaten. Denemeye değer bence. İnsan zombiye dönüşüyor bir zaman sonra:) önce gündüz uykuları odasında yaptırdım. 1 hafta sonra gece de orada uyuttum