Papatya1402 bana doktor 40ı çıkınca bırak kendisi uyanınca emzirirsin dedi, ben emin olmadım sanki 6-7 saat aç yatacak sandım. Ama zaten biz 3 saatte uyandırıyorduk , uyandırmayı bıraktım çocuk 3,5-4 saatte uyandı. Yani acıkınca uyandı . Sürekli saat kuruyordum uyanıp çocuğa bakıyordum , kaldırsam mı diye içim içimi yiyordu, ama kendi haline bırakınca hep uyandı kendi.
.