Kızlar 40 günlük ikizlerim var ama ikisi de meme reddi yaptı 10 gün küvez maceramız da orda şırıngaya alıştıkları için memeden de öyle gelmesini beklediler olmayınca sinirleniyorlar bir şekilde biberona alıştırdım ve silikonla emzirmeye bşladım ilk zamanlar gayet iyiydi ama şuan geceleri silikonla da almıyolarlar gündüzleri de ikisini birden emziremiyorum öyle emmek istemiyorlar tek tek emziriyim diyorum birini emzirirken diğeri ortalığı yıkıyor buna nasıl çözüm bulmam lazım bana yardımcı olur musunuz