Günaydın hanımlar yaz geliyor malum kış uyku tulumlari yavaştan terletmeye başladı oglumu. 0.3 tog uyku tulumunu almayı düşünüyorum. Fiyati da Bi haylu yüksek olduğu için ilk alıp memnun olan var mı onu sormak istedim. Uyku gurusu 0 36 ay deniliyor bazı yorumlarda küçük vs diye okudum kullanan varsa memnun mu nasıl kaliplari sıcak tutması vs? 🌼🌼