1SDKG- ısırdığı anda memeyi bıraktırıp emzirmeyi sonlandırın kaldırın bebeği..kesinlikle ay uy diye tepki vermeyin çünkü oyuna çeviriyolar. Benim oğlum karnı doyunca yapıyodu onu memeyle oynamaya başlıyodu ya da keyifleniyodu hemen kapatıyodum ısıracağını anlayınca..