94busra94 2 yaşına 2 ay kaldı oglumun gel git anne baba dede ebe emmi hala düüütt diyo kardeşine sarılıp bebiii bebii diye seviyor bazen mutfaktan cekmeceyi açıp bskuvi alip getiriyor bana gösteriyor anne baak mama dio kardeşine de getir diorm ona da alip gelip veriyo yemegini döke saça da olsa kendi yiyebiliyor bardak çatal kaşık vs kullaniyo kapı kapatabiliyor hatta kilitli kapiyi bile anahtarı çevirip açıyor kardeşi bebek arabasindayken bebiii duut diyo onu suruyo oglumun gelişimi çok ilerde oldugunu söyledi doktoru yaşına göre ve bu beni çok mutlu ediyor sizinki de çok güzel gelisimi maşallah Allah bağışlasın 🥰🥰