srnglmftn çok sıkıntılı değilse 10 güne kadar normal diyordu bizim doktorumuz ama sadece anne sütü alıyordu mama da nasıl oluyor bilmiyorum bi doktorunuza danışın bence. Bu arada yağ bizde de işe yaramıyordu. Küçük küçük poposunun etrafını uyarın kulak çöpüyle. Bizim doktorumuz fitili de önermiyordu. Kakasını yapamazsa, çok ağlarsa götürüyorduk sağolsun hemşireler yaptırıyordu. Oda çok sık olursa bekletiyordu her zaman yaptırmıyordu.