Tubasu dr diyor ki 5 çişli bez değil 5 çiş. Yani kilo alıyorsa, huzurluysa genel olarak ( yani tabi ki arada ağlar gaz sancısı olur) doyuyordur. En iyisi güzel bir tartı alın. Tartın kilo alıyorsa sorun yok. İlk 3 ay günlük 20-30 gr alması normal. Hani böyle söylüyorum ama benim de 3 ayım doyuyor mu doymuyor mu diye geçti. Sonradan dank etti yani al bir tartı tart haftalık. Niye kendime eziyet etmişim. Şimdi aldım. Bebek tartma bölümü de var. Xiaomininkini aldık. Haftalık tartıyorum kafam rahat. Keşke daha önce alsaymışım yani.