Merhabalar 3 aylık bebeğimin doğduğundan beri bıngıldağı küçük ve dün kontrolünde çok daraldığını söyledi doktorumuz ve kafa ölçümü 38,5 geldi 4. Ay kontrolünde tekrar bakıp nörolojiye yönlendireceğini söyledi bu durumu yaşayanlar varsa lütfen yazsın 🙏