Ftmdayan Kızlar bebeğim 4 aylık ek gıdaya kaç aylıkken başladınız birde ilk hangi yiyecekle başladınız?🙏
nazlimom_ Ftmdayan anne sütü aldığı için 6. Ayda başladık mama alanlar 4,5 - 5 aylıkken başlıyor yoğurtla başlamıştım doktor yoğurtla baslamamı söylemişti doğal probiyotik
durukusunannesi_ Ftmdayan 5 ay 8 günlükken başladım yoğurtla 4 buçuk aydan sonra sadece mama aldı doktora sordum tadıma başlayabilirsin dedi havucu dün bitirdik bugün de kabak yiyecek 😃
Minikosannesi durukusunannesi_ bizde dün havucu denedik hiç beğenmedi siz nasıl yaptınız havucu nasıl verdiniz
durukusunannesi_ Minikosannesi buharda pişirme aparatında haşladım çatalla ezdim iyice zeytinyağı ekledim üzerine öyle yedirdim