Milena17 1 ay 2 günlüğüz. Akşam 19:30 gibi uyandı gece 12ye doğru zor uyudu. Ağlamıyo ama uykuya direniyo, gözünden uyku akıyo gözleri gidiyo uyumuyo. 3 4 güne bir böyle yapıyor çocuk. Hala açım mesela en son akşam 18:00 gibi yemiştim akşam yemeğimi ve daha yemeye fırsat olmadı. Uyusaydı sütümü sağacaktım, karnımı doyuracaktım ama yok. Sonra ağlayınca eşim neden ağlıyon neden sinirleniyon diyo. Eşim çok destekci bana ama o bile uyutamadı yani. Gazını deniyoruz yok, karnı tok, kaç biberon mama içti. Altı temiz, kaka sorunumuz var ee kakasıda olunca ıkınıyo, ıkınmadığına göre kakasıda yok. Kucağıma alıyorum sallıyorum tam beşiğe koyuyorum uyanıyo ben nasıl sinirlenmiyimki, dediğiniz gibi kolum boynum ağrıyor kucakda pışpışlayacam diye