İyi geceler kızlar, öncelikle boğaz ağrısı ile başlayan hastalığım sonrasında kasık ağrısına çevirdi, yani bana boğaz ağrısını unutturdu diyebilirim.
Acile gittiğimde öncelikle apantistten şüphe edildi, sonrasında kadın doğum uzmanına gittiğimde kan tahlili sonuçlarını görünce yüksek derece de vücudumda enfeksiyon olduğu ortaya çıktı, ayrıca 2 cm kist olduğu söylendi. ani gidiş olduğu için yatışı kabul edemedim, birde oğlumun evde olması beni engelledi. Ama ne olursa olsun imza atmadan çıkmama izin verilmedi. yarın geri geleceğim dememe rağmen. Şimdi bu yatışim kaç gün sürer bilgisi olan bana yardımcı olabilir mi ?
Bu arada hepinizden dua istiyorum oğlum 3,5 yaşında ve bir gün ayrı kalmadım bana sabır dileyin olur mu ?
Şimdiden hepinize çok teşekkür ederim .