Bayramdan 1 hafta önce memlekete geldik hala da buradayız, oğlumun pazar günü de doğum günü var. 2 3 gündür öksürüyordu bugün artık balgamlı gibi öksürmeye başladı ve 3 defa kustu, bu gece de burun tıkanıklığı başladı. Sağlık ocağı doktoru ilaç yazdı kendi doktorumuz ile görüştüm neleri ne kadar kullanacağımı söyledi fakat doğal yollar ile oğluma ne verip iyileştirebilirim? Mesela yoğurt ve sarımsağı duydum, bildiğim başka şeyler var mı? Oğlum şuan 12 aylık