Naz_ve_annesi AselBebekveAnnesi Anlıyorum canım koyabilirsen koy koyamazsanda ılık duş aldirabilirsen iyi olur ateşi hafifler en azindan InsAllah
Mimoza-kizim AselBebekveAnnesi başını suya sokmadan bir duş aldırın uyandirmaniz gerekir sonrada bi atletini islatip uzerine giydirin duser insallah cok gecmis olsun
AselBebekveAnnesi Mimoza-kizim dolvem verdim saat 3te ona rağmen dusmemis bende şimdi boynundan aşağıyı yıkadım insallah düşer ya
AselBebekveAnnesi Ekvatoral yok canım ya 3te dolven vermiştim yinede düşmedi dus aldırdım simdi insallah düşer
Snm_arya AselBebekveAnnesi limon varsa baya sıkın çoraplarını tamamen ıslatıp giydirin işe yaradığını söyleyen çok anne oldu ben denemedim çok şükür kızım 2 yaşına girecek hiç ateşle karşılaşmadım deneme gibi bir durum olmadı
AselBebekveAnnesi Snm_arya Rabbım karşılaştırmasın insallah. Dus aldırdım az önce bakalim düşmezse limonu da denicem
AselBebekveAnnesi Snm_arya Sinemalin güzel kalplerinizden öpüyorum 🙏🏻😘 gece dus aldirdiktan sonra da düşmedi ama biraz rahatladı uyudu sabah uyandığımızda yine ateşi vardı surup verdim tam düşmedi ama yine hafif ateşi var ilaca karşı çok dirençli kolay kolay ateşi düşmüyor
Snm_arya AselBebekveAnnesi yaaa şimdi nasıl aslında fitil çok iyi geliyor hiç denediniz mi paronox diye bir fitil
Sinemalin Ateş düşürücü bir damla var çok etkili düşmeyen ateşlerde öneriyorlar anında düşürüyormuş ben kullanmadım ama kullanan tanıdıklarım var bir ara bahsetmişlerdi adı novalgine sanırım emin değilim isterseniz doktorunuza sorabilirsiniz bu damlayı
AselBebekveAnnesi Snm_arya fitil calpol dolven hepsini kullandım 2 gün boyunca asla düşmedi ateşi dün hastaneye götürdüm kanında cok yüksek enfeksiyon çıktı her kan tahlilinde enfeksiyon çıkıyor kac kez antibiyotik kullandık geçmiyor kafayı yicem artık düşünmekten niye düşmüyor niye enfeksiyon var bisey de demiyorlar nasil detaylı araştıracam onu da bilmiyorum