Alyamoms1 doğrudur, o anlık sinirlerde insan istemediği sözler söyleyip, istemediği şekilde davranabiliyor. Bizler de insanız sonuçta. Ayrıca kendi adıma konuşmak gerekirse, eşimden hiç yardım göremediğim zamanlar çok yorgun ve tahammülsüz oluyorum. Bu da ister istemez evdeki gerginliği yükseltiyor ve normalde kızmayacağım bir şeye kızar hale geliyorum. Yani her evde, her zaman olabilecek durumlar. Siz tavsiye ettiğim şekilde bir deneyin bence konuşmayı. Bazı anlarda da kendinize zaman tanıyın, bir nefes alın. İyi geliyor.😊