Merhaba bende memeden keseli 6.gun oldu . Eczaneden dostinex aldım . Ilk basta hata yapıp mememi sagmadan ictim bir etki goremedim .sonra arkadasim tavsiyesiyle mememi rahatlatacak kadar sağıp ilac ictim .cok sukur bu islemi yapalı 2 gun oldu gogsumde bir sisme yada agri yok . (Buarada muhakkak dar bir sütyen tak) . Birde son olarak ilac aldigin gün bence sıcak duşun altına girme )