Kızlar 2 aylık olmak üzereyiz bebeğim sürekli kucağımda durmak istiyor. Yapışık ikiz gibiyiz diyebilirim. Gören herkes ‘aaaa kucağa alışmış bu’ deyip duruyor bebeğimin bana en çok ihtiyaç duyduğu zaman bunlar. Merak ettiğim bi diğer konu da şu şimdi böyleyiz hep kucağımda bundan 2-3 ay sonra da aynı şekilde devam mı eder şimdilik kucağımda duruyor ilerde nasıl olur sizler nasıl oyun halısında yada ana kucağında durdurmaya alıştırdınız?