cheesecake benim kız doğduğunda bir tane kirpiği kaşı bile yoktu şimdi 3 buçuk aylık tüy tüy alnında ve kasının ortasında biyik bölgesinde var aileden kıllı kimse yok genel olarak herkes kılsız ama kaynanamlar tek kas bende tek kaşli olmasından korkuyorum biran önce o tüylerinde dokulmssjnj bekliyorum herkes dökülüyor diyorda sanki büyüdükçe artıyor gibi geliyor bana 😬