Merveahmettoprak benimkide öyle sanki saatli alarm gibi aynı saatte uyanır önce bir bakınır etrafına sonra aranmaya başlar sonrada ağlardı saatlerce uyutmaya çalışırdık 40tan sonra gece gündüz kavramını öğrenmeye başladı gündüzleri az uyuyup geceleri aralıksız uyuyabiliyor aralıksız dediğime bakma 10 kere emmeye kalkar ama ağlamadan geri memede uyur yani çok şükür ağlamasında isterse 30 kere kalksın emmek için