Isırgan otu ıhlamur ve tane kimyon kaynamış sıcak suda demliyorsun canım gundue 3-4 fincan iciyorsun ben bundan önce sadece toz kimyon demleyip içiyordum onunda çok faydası oldu bana bide Yulaf yoğurt meyve karışımı yapıyorum ara öğün olarak soğanlı salata bolca tüketmeye çalışıyorum ama baya farketti sütum artmaya başladı yeme içme den baya farkediyor bide bol emzirin emzirdikce zamanla çoğalıyor