Tontis_annesii Allah bağışlasın :) benimde ilk bebeğim 10 aylık tecrübeli anneler daha doğrusunu yazar tabi ben fikrimi belirtmek isterim.
Bende kızımı hiç ağlamadan büyütmeye çalışıyorum desem yeridir. ‘Hayır’ kullanıyorum çünkü öğrenmesi gerekiyor. Prizler, kablolar, telefon, kırılacak şeyler vs şuan da kendine zarar verebilecek şeylere hayır diyorum.
Bunu öğrenmeli ki ileri de kreş okul dönemleri olacak yada kendi evimizde yaptıklarını dışarı da yada başka evde de her şeyi yapmak isteyecek diye düşünüyorum.