Arkadaşlar bu ay adetim karıştı yani normalde gununu dahi bildigim adet donemim sasti ikinci kez kanamam geliyor ama bu adet mi dusuk mu anliyamiyorum ? Eskiden bekarken cok nadirende olsa oldugunda adet oldugundan emin oluyor insan ama simdi evli olunca acaba dusuk mu diye tedirgin oldum