Oğlum 14 aylık 3. Kez hasta oldu yine başladı öksürüğü . Ateşi vs yok sadece öksürük başladı. Dikkat ederim üşütmemesi için ama bu çocuk neden hasta oluyor bilmiyorum. Tam atlattık diyorum 2-3 hafta sonra tekrar başlıyor. Nerede hata yapıyorum bunaldım artık bu hastalıklardan😔