Arkadaşlar merhaba bebeğim 2 ay 26 günlük çok dengesiz beslenme düzenimiz var ben genelde sağım yapıp veriyorum emmiyor, şimdiye kadar istedikçe verdim hiç kaç saatte kaç ml veriyorum bilmiyorum dengesiz şekilde düzene koymak istiyorum artık büyüdükçe içmez oldu sürekli etrafa bakıyor kafasını çeviriyor zaten kolik özellikle Bu hafta daha çok ağlıyor hiç iştahı yok atak haftası sanırım . 2 ay 26 günlük bebeği kaç saatte kaç cc vererek beslemeliyim?? Sizler nasıl yapıyorsunuz yardımcı olur musunuz