Kızım 1 buçuk yaşında burun akıntısı ve ateşlenme oldu hastaneye götürdüm calpolle ateşi düştü antibiyotik verdi doktor sabah düzenli saatle kullanırım dedim ama sabah uyandığımda ağız kenarı ve poposunda kabarcıklar gördüm bu yüzden kullanmaktan çekindim doktora götürdüm 3 gün travazol kullan dedi oturunca ağrıyor ve ağlıyor daha önce karşılaştığınız bı durum mu nasıl geçer veya yaşayan anne varmı acaba yardımcı olur musunuz?