rosesbabys çok güldüm okuyunca aslında evet kötü olması gerekir ya kokusu bile kötü ben sürünce geldi emdi sonra eeegh yaptı gitti ıslak mendil getirdi sil diye sonra çok ağladı tabi şuan bile hala arıyor var mı diye ama o kokuya tada nefis deyip emmesi ilginç
Birini daha duymuştum acı biber sürmüş şuan iki yaşında ve acı yiyor dedi annesi etki etmemiş herkes bir değil demek ki 😂