Merhaba anneler. 17 aylık oğlum var. Cok az kelimesi var. Baba,dede,cee diyor sadece.Cok hareketli bir çocuk yerine hic durmaz. Kitap okumaya başlıyorum elimden hemen alıyor yırtıyor izin vermiyor. Egitici kartlardan gösteriyorum kalkıyor gidiyor. İlgilenmiyo. Ama herseyi anlıyor.Komut alıyor. Dediklerimi anlıyor ve yapıyor. Ama konusma yok. Sizce normal mi. Cok üzülüyorum daha anne kelimesini bile net söylemedi.