Kızlar selam. Bebeğim 3 ay 22 günlük. Önceden yazmıştım, emmiyordu eds ile sağdığım sütü veriyordum doğduğundan emin olabiliyordum. Ama 1 buçuk aydır emiyor ve doyduğunu anlayamıyorum. Bu süreçte olan sütümde gitti gibi hissediyorum. 3 gecedir beni asla uyutmuyor, emzik gibi kullanıyor. emmesede göğsümde duruyor.bu gece vermek için arı mamanın 4 aylık ek gıdasını aldırdım eşime gece yatmadan vermek için ama vermedim, elim gitmedi. Deneyimi olan var mı ? Kullananlar nasıl kullanıyorsunuz acaba