Abide91 Merhaba kizlar, kız bebeklerinize şampuan ne kullanıyorsunuz özellikle saçları için ayrıca çok seyrek ince telli onerileriniz var mı ?
Asyaveannesi04 Abide91 ecowell baya çoğalttı benim kızımın saçlarını ama yerli malı olmasına rağmen fiyatı %200 arttı 🤦🏻♀️
livanurvealpinannesi61 Asyaveannesi04 bende kullandım hiç saç uzatmadı ve aşırı göz yakıyor ayrıca içinde kimyasal madde var.
Asyaveannesi04 livanurvealpinannesi61 hangisinin içinde kimyasal yok ki, bizde saç uzattı hiç de göz yakmadı
livanurvealpinannesi61 Asyaveannesi04 hipp baby sıveno minoris ıncıa ıva natura bunlarda kimyasal madde yada sağlığa zararlı madde yok. Sodyum benzoat çok zararlı. Google dan bakabilirsiniz zararlarına. Bilmiyorum ben kızıma ilk kez kullandım aşırı gözünü yaktı gözü kızardı.
Elflnykt Ben weleda kullanıyorum çok memnunum içeriği temiz göz yakmaz. Saç seyrekliği içinse kızınızın saçlarını ay Aslan burcundayken kesmenizi öneririm instagramda kozmikbakımblog var bi bakın isterseniz