Selam kızlar, başlıktan anlayacağınız üzere konu 4. Ay atağı. İlk kızımda bunu yaşadım mı hiç hatırlamıyorum çünkü üzerinden 9 yıl geçmiş. Burada yorumları okudukça ne atakmış maşallah bizde yok derkeeeeeeen ve pekde inanmazkeeeen bugün canıma okudu. Bugün itibariyle 4 ay 21 günlük. Normalde öğleden önce kısa uyku yapar öğleden sonra 1 uzun 1 kısa uyku yaparız. Bugün öğleden önce kısa uykusunu yaptı 12 de kalktı. Kalkış o kalkış akşam 7 ye kadar uyuyamadım. Mız mız ağlamaklı bu neydi bugün ben anlamadım. Umarım yarın da aynısı olmaz çünkü bugün kabus gibiydi. Siz siz olun ataklara inanın😭😭😭🤣