Areliskoo Arkadaşlar eşim almış kavanoz mama üzerinde 4 ay yazısını görünce bebeğim de daha yeni 4.aya girdi kullanan varmı aranızda ya da ek gıdaya bile geçmemiş Ken vermek doğru mu bilemedim sizlerden fikir almak istiyorum
Gltnesi Areliskoo bence vermeyin çocukların bağırsakları mideleri bu tarz şeyleri sindirmek için çok hassas erken başlarsanız bile ek gıdaya tadım yaptirmadan direk bu tarz şeylere geçmeyin ayrıca o kavanoz mamaları evde kendinizde çok da güzel yapabilirsiniz ben yapıyorum az malzemeyle daha fazla çıkıyor hatta daha sağlıklı
555555 Ben verdim 24 nde 4 aylık oldu iki çay kaşığı ara ara yalandı fileye meyve koyuyorum disini kasıyor hem iyi oluyor