Bebeğim 9,5 aylık dişi çıktığından beri yemek yemiyor çıldırıcam nefret ediyo yemek yemekten ve meme emmekten napıcam bilmiyorum 2 haftadır devam ediyo önerebileceğiniz ne var kızlar? Şurup almalı mıyım? Diş yüzdendir diye düşünüyorum yoksa doktora mı götürsem