Minnikkizz ben muayenehaneye götürüyorum oğlumu o 1 yaşında kanlarını alacağız dedi. şimdi bir yaşında geçen hastaneye götürdüm kan vermek için hem de biraz burnu tıkanık göstereyim dedim, o da 9. ayda alınsa daha iyiydi neyse rahatsızlığı geçince 1-2 hafta sonra verin kanlarını dedi. bizim bir hemşiremiz var tık diye buluyor. sarılık zamanı hep ona aldırdık kanlarını. siz de iyi alan birine denk gelirseniz adını öğrenin tekrar bir şey olduğunda ona gidin direkt. 2 aylıkken oğlum rahatsızlanmıştı yenidoğan yoğun bakıma bir aldılar,haliyle bizi de almadılar içeri, 7. de açmışlar damaryolunu ki gerçekten oğlum damarları kötü bir bebek değil. kanlarını verin ama bence vitaminler demir hemogram hepsine bakılacak çünkü