kızlar bebeğim 1 aylık 2 saatte bir beslemeye özen gösteriyorum genelde ama şu 1 haftadır 3-4 saate uzadı mesela şuan 9 da emdi en son uyuyor hala uyanıp açım diye de ağlamıyor uyandırsam mı bilemedim sürekli 2 saatte bir emzirmek şart mı bide bana diyorlar ki o aç olsa ortalığı yıkar uyuyan bebeği uyandırma ne yapacağımı bilemedim ilk bebek ve tecrübesizlik önerilerinize açığım lütfen yardımcı olun ne yapmam gerekiyor nasıl beslemeliyim mesela gece de açıkınca uyanıp hareketleniyordu şimdi mışıl mışıl uyuyor